Iværksætteri

Ny Mesterlære:
Lær at bruge dit brand med Le Gammeltoft

 

Få adgang i et år for kun 66 kr./md.
Adgang til alt indhold – nye læremestre hver måned.

Lær at bruge dit brand med Le Gammeltoft

Denne Mesterlære giver dig et unikt indblik i, hvordan Le Gammeltoft arbejder med sin branding strategi. Founderen af medievirksomheden Heartbeats fortæller dig blandt andet, hvordan hun fokuserer på at opbygge sit eget brand, hvordan hun udnytter det til at styrke sin virksomhed, og hvordan hun bevidst arbejder med en strategi, hvor hun nu arbejder på at rebrande sig selv, med fokus på at forbedre vilkårene for iværksættere i Danmark. 

 

DU Lærer

  • Hvordan du arbejder med branding
  • Hvorfor rebranding er værdifuldt
  • Hvordan du kan bruge dit brand i forhold til funding
  • Hvad dit brand betyder for din virksomhed
  • Hvordan du via dit brand kan opnå større indflydelse 

DU Får

  • 9 kapitler a 4-20 minutters varighed
  • 2 timers Mesterlære
  • Podcasts
  • Ekstramateriale i form af en arbejdsbog med anbefalet litteratur, der kan hjælpe dig med at tage læringen videre

se alle kapitler

Le Gammeltoft Introduktion

Intro

INTRODUKTION

Le Gammeltoft giver dig her en introduktion til sin mesterlære. Hun fortæller dig hvorfor branding af dig som person er værdifuldt, og hvad du skal være opmærksom på, når du begynder at arbejde med din branding og strategi. Det handler om at bygge den helt rigtige platform, der kan bringe dit brand i spil.

Le Gammeltoft Kapitel 1

Kapitel 1

Begynd at bygge dit brand

I dette kapitel fortæller Le Gammeltoft dig hvilke steps hun har taget og hvilke kompetencer hun har været opmærksom på at tilegne sig, for at være i stand til at skabe sin egen virksomhed og sit eget brand. Det handler blandt andet om at være bevidst om hvad du vil og ikke vil, og hvad dit CV kan give dig.

 

Le Gammeltoft Kapitel 2

Kapitel 2

Branding

Le Gammeltoft giver dig i dette kapitel indblik i hvilke elementer det er vigtigt at fokusere på, og hvad fokus på branding kan betyde for din start-up. Le Gammeltoft zoomer blandt andet ind på hvordan branding kan få dig tættere på dine kunder.

Le Gammeltoft Kapitel 3

kapitel 3

Rebranding

I kapitel 3 handler det om den fase, der opstår når virksomheden har ”sat sig” og du via rebranding træder et skridt tilbage og adskiller dig mere fra virksomheden. Le Gammeltoft fortæller dig, hvad du skal have fokus på i denne fase. Det handler blandt andet om netværk, og at opbygge relationer til mennesker og virksomheder, som kan styrke din rebranding.

 

Le Gammeltoft Kapitel 4

kapitel 4

Sessionen

Le Gammeltoft sidder i bestyrelsen for den danske virksomhed Wally and Whiz. I dette kapitel tager hun dig med til et møde, hvor hun rådgiver virksomhedens CEO, Kristian Them Hansen, i forhold til branding strategi via sociale medier.

 

.

Le Gammeltoft Kapitel 5

kapitel 5

Brug dit brand i arbejdet med funding

I dette kapitel giver Le Gammeltoft dig et indblik i hvordan hun har søgt og fået investering til virksomheden. Hvordan har hun brugt sin branding i arbejdet med funding, og hvad du skal  være bevidst om i denne fase.

Le Gammeltoft Kapitel 6

kapitel 6

Brands Le Gammeltoft er inspireret af

I kapitel 6 fortæller Le Gammeltoft dig hvilke brands hun selv er inspireret af. Listen inkluderer en lang række af innovative og succesfulde danske iværksættere, som du måske også kan kigge over skulderen, når du arbejder med din egen branding strategi.

Le Gammeltoft Kapitel 7

kapitel 7

Brug dit brand til at skabe en stærk kultur

I dette kapitel handler det om hvordan dit brand kan være med til at skabe en kultur i din virksomhed, som medarbejdere og samarbejdspartnere kan læne sig op ad. Le Gammeltoft fortæller og blandt andet at det er vigtigt at skabe et fundament som både du og din virksomhed kan vokse fra.

Le Gammeltoft Kapitel 8

kapitel 8

Skab indflydelse med dit brand

I dette sidste kapitel af Le Gammeltofts Mesterlære får du et indblik i hvordan hun bruger sit brand til at skabe personlig udvikling og dermed sikrer sig et nyt fundament, som hun kan bruge til at skabe noget for andre.

MED HVER MESTERLÆRE FÅR DU

video

6-10 videokapitler
á 5-20 minutter.

Arbejdsbog

Baggrund, anbefalet litteratur og øvelser til hvert kapitel.

Podcasts

Hvert kapitel på lyd, hvis du vil høre det igen eller på farten.

On-demand læring

Inspiration og læring når og hvor det passer dig.

Det siger vores medlemmer

Peter

“Jeg synes, at det har været en stor faglig og æstetisk fornøjelse at dykke ned i jeres univers, og jeg ser frem til endnu flere handlingsanvisende og tankevækkende mesterlære-forløb.”

Lotte

“Jeg er meget begejstret for projektet. Jeg kan godt lide konceptet med at være langsom, at man tager et afsnit ad gangen og fordøjer det. Jeg kan også godt lide at hvert afsnit er 15 minutter, lidt ligesom en Tedtalk.”

Matilde

“Mesterlære er for fedt! Det er helt vidunderligt, og hjælper mig med alt muligt , som jeg slet ikke vidste jeg manglede hjælp til.

TAK!️”

Rasmus

“Wup wup – træt af skræmmel på youtube? Prøv noget der er tilrettelagt og udført af professionelle og vidende mennesker!”

Alberte

“Det var virkelig fantastisk at dykke ned i Claus Meyers Mesterlære. Jeg elskede det simpelthen”

Line

“Tak for et vidunderligt og inspirerende univers. Jeg har allerede nydt de første to kapitler med Meyers klare røst i ørene!”

Rikke

“Jeg er meget tilfreds med min tilmelding til Mesterlære. Det er virkelig lækker og inspirerende videomateriale!”

VÆLG DIN
LÆREMESTER

Hver læremester deler sine erfaringer, tilgang og gode råd. Nye læremestre hver måned.

Nikolaj Hübbe portrait

CLAUS
MEYER

I denne mesterlære deler Claus Meyer sin tilgang til at forløse potentialer.

Nikolaj Hübbe portrait

Lene
Tanggaard

I denne mesterlære deler Lene Tanggaard sin tilgang til at lære og skabe innovation.

Nikolaj Hübbe portrait

NIKOLAJ
HÜBBE

I denne mesterlære deler Nikolaj Hübbe sin tilgang til at identificere og udvikle talent.

Nikolaj Hübbe portrait

Christian
Puglisi

*Kommer snart

Nikolaj Hübbe portrait

Dorte
Mandrup

*Kommer snart

Nikolaj Hübbe portrait
Nikolaj Hübbe portrait

CLAUS
MEYER

I denne mesterlære deler Claus Meyer sin tilgang til at forløse potentialer.

Nikolaj Hübbe portrait

Lene
Tanggaard

I denne mesterlære deler Christian Stadil sin tilgang til at skabe økonomisk og menneskelig vækst.

Nikolaj Hübbe portrait

NIKOLAJ
HÜBBE

I denne mesterlære deler Nikolaj Hübbe sin tilgang til at identificere og udvikle talent.

Nikolaj Hübbe portrait

Lennart 
Lajboschitz

Nikolaj Hübbe portrait

Dorte
Mandrup

*Kommer snart

VÆLG DIN
LÆREMESTER

Hver læremester deler sine erfaringer, tilgang og gode råd. Ny læremester hver måned.

Nikolaj Hübbe portrait

CLAUS
MEYER

I denne mesterlære deler Claus Meyer sin tilgang til at forløse potentialer.

Nikolaj Hübbe portrait

NIKOLAJ
HÜBBE

I denne mesterlære deler Nikolaj Hübbe sin tilgang til at identificere og udvikle talent.

Nikolaj Hübbe portrait

LENE
TANGGAARD

I denne mesterlære deler Lene Tanggaard sin viden om, hvordan du bliver bedre til at lære og skabe innovation.

Nikolaj Hübbe portrait

CHRISTIAN
PUGLISI

I denne mesterlære deler Christian Puglisi sin tilgang til iværksætteri, som han selv kalder ‘jagten på frihed’.

Nikolaj Hübbe portrait

DORTE
MANDRUP

I denne mesterlære deler Dorte Mandrup sin tilgang til at skabe meningsfulde og relevante produkter, som hun mener er en øvelse i empati.

Nikolaj Hübbe portrait

LE
GAMMELTOFT

I denne mesterlære deler Le Gammeltoft sin tilgang til iværksætteri, og hvordan hun har brugt sit brand til at skabe hendes virksomhed, Heartbeats.

Nikolaj Hübbe portrait

HEINI
ZACHARIASSEN

Lær at bygge en virksomhed med Heini Zachariassen. I denne mesterlære deler han sin tilgang til iværksætteri. 

Lene Tanggaard portrait

CHRISTIAN
STADIL

I denne Mesterlære deler Christian Stadil sin tilgang til at skabe økonomisk og menneskelig vækst.

Nikolaj Hübbe portrait

LENNART
LAJBOSCHITZ

I denne Mesterlære deler Lennart Lajboschitz sin tilgang til iværksætteri. 

Lene Tanggaard portrait

Margrethe
Vestager

I denne Mesterlære deler Margrethe Vestager sin tilgang til ledelse

Nikolaj Hübbe portrait

CASPER
CHRISTENSEN

*KOMMER SNART

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er en mesterlære?
En mesterlære er en uddannelsesdokumentar, designet til inspiration og læring i korte intervaller, som giver et eksklusivt indblik i læremesterens livserfaringer og hverdag. Alt indhold på platformen er unikt og eksklusivt tilgængeligt for medlemmer. En læremesters videokapitler (6-10 stk. á 5-20 minutter), arbejdsbog og podcasts udgør tilsammen dét, vi kalder ’en mesterlære’. Hver mesterlære har til formål at formidle læremestrens håndværk – hvad enten det er inden for ledelse, kreativitet eller iværksætteri. Det er on-demand læring, som du kan tilgå og streame når du vil, hvor du vil. Hver mesterlære er skabt sammen med de individuelle læremestre, og alle optagelser er lavet i deres eget miljø; hjemme eller på arbejdet.
Hvordan får jeg adgang til en mesterlære?

Mesterlære er eksklusivt for medlemmer. Du har altså adgang til en mesterlære, hvis du har et aktivt abonnement. Du kan enten vælge et månedligt abonnement til 99 kr. (ingen binding) eller det årlige abonnement til 799 kr. Begge abonnementer giver dig fri adgang til alle produktioner, arbejdsbøger og podcasts.

Hvor lang er en mesterlære?

En mesterlære varer 75-130 minutter fordelt på mellem 6 og 10 kapitler. Hvert kapitel har altså en varighed på 5-30 minutter. De små videobidder er designet til, at du kan sikre dig inspiration og fordybelse – også når du kun har en kort stund, inden børnene vågner eller næste aftale kalder.

Hvornår kommer der nye læremestre?

Vi udgiver hver måned én ny læremester med 6-10 videokapitler, podcasts og ekstramateriale i form af arbejdsbog med øvelser, anbefalet litteratur, mv. Som abonnent får du altid besked som den første, når vi har en ny læremester klar. Ellers kan du altid holde øje med siden her eller vores Instagram (@mesterlaere). Har du et forslag til, hvem den næste læremester skal være? Så send en mail til info@mesterlaere.dk.