Iværksætteri
Lær at bruge dit brand med Le Gammeltoft
Denne Mesterlære giver dig et unikt indblik i, hvordan Le Gammeltoft arbejder med sin branding strategi. Founderen af medievirksomheden Heartbeats fortæller dig blandt andet, hvordan hun fokuserer på at opbygge sit eget brand, hvordan hun udnytter det til at styrke sin virksomhed, og hvordan hun bevidst arbejder med en strategi, hvor hun nu arbejder på at rebrande sig selv, med fokus på at forbedre vilkårene for iværksættere i Danmark.
DU Lærer
- Hvordan du arbejder med branding
- Hvorfor rebranding er værdifuldt
- Hvordan du kan bruge dit brand i forhold til funding
- Hvad dit brand betyder for din virksomhed
- Hvordan du via dit brand kan opnå større indflydelse
DU Får
- 9 kapitler a 4-20 minutters varighed
- 2 timers Mesterlære
- Podcasts
- Ekstramateriale i form af en arbejdsbog med anbefalet litteratur, der kan hjælpe dig med at tage læringen videre

se alle kapitler
Intro
INTRODUKTION
Le Gammeltoft giver dig her en introduktion til sin mesterlære. Hun fortæller dig hvorfor branding af dig som person er værdifuldt, og hvad du skal være opmærksom på, når du begynder at arbejde med din branding og strategi. Det handler om at bygge den helt rigtige platform, der kan bringe dit brand i spil.
Kapitel 1
Begynd at bygge dit brand
I dette kapitel fortæller Le Gammeltoft dig hvilke steps hun har taget og hvilke kompetencer hun har været opmærksom på at tilegne sig, for at være i stand til at skabe sin egen virksomhed og sit eget brand. Det handler blandt andet om at være bevidst om hvad du vil og ikke vil, og hvad dit CV kan give dig.
Kapitel 2
Branding
Le Gammeltoft giver dig i dette kapitel indblik i hvilke elementer det er vigtigt at fokusere på, og hvad fokus på branding kan betyde for din start-up. Le Gammeltoft zoomer blandt andet ind på hvordan branding kan få dig tættere på dine kunder.
kapitel 3
Rebranding
I kapitel 3 handler det om den fase, der opstår når virksomheden har ”sat sig” og du via rebranding træder et skridt tilbage og adskiller dig mere fra virksomheden. Le Gammeltoft fortæller dig, hvad du skal have fokus på i denne fase. Det handler blandt andet om netværk, og at opbygge relationer til mennesker og virksomheder, som kan styrke din rebranding.
kapitel 4
Sessionen
Le Gammeltoft sidder i bestyrelsen for den danske virksomhed Wally and Whiz. I dette kapitel tager hun dig med til et møde, hvor hun rådgiver virksomhedens CEO, Kristian Them Hansen, i forhold til branding strategi via sociale medier.
.
kapitel 5
Brug dit brand i arbejdet med funding
I dette kapitel giver Le Gammeltoft dig et indblik i hvordan hun har søgt og fået investering til virksomheden. Hvordan har hun brugt sin branding i arbejdet med funding, og hvad du skal være bevidst om i denne fase.
kapitel 6
Brands Le Gammeltoft er inspireret af
I kapitel 6 fortæller Le Gammeltoft dig hvilke brands hun selv er inspireret af. Listen inkluderer en lang række af innovative og succesfulde danske iværksættere, som du måske også kan kigge over skulderen, når du arbejder med din egen branding strategi.
kapitel 7
Brug dit brand til at skabe en stærk kultur
I dette kapitel handler det om hvordan dit brand kan være med til at skabe en kultur i din virksomhed, som medarbejdere og samarbejdspartnere kan læne sig op ad. Le Gammeltoft fortæller og blandt andet at det er vigtigt at skabe et fundament som både du og din virksomhed kan vokse fra.
kapitel 8
Skab indflydelse med dit brand
I dette sidste kapitel af Le Gammeltofts Mesterlære får du et indblik i hvordan hun bruger sit brand til at skabe personlig udvikling og dermed sikrer sig et nyt fundament, som hun kan bruge til at skabe noget for andre.